För trött för det mesta

Ändå uppe, klockan är för mycket om man ska upp och jobba imorrn. Håller på bränna en film till min älskade. Mitt armband gick sönder alldeles nyss så jag surar. Annars ha dagen vart bra och kvällen ännu bättre. Hittade alla julklappar så nu är vi klara, förutom nå små grejs men de kan man köpa i bjur. Sen har vi myst i soffan framför tvn. Ätit gottis och druckit must och nu te. Jag har slagit in klappar och grejat, ska slå in en till sen måste jag sova. Tur jag har delad imorrn så jag får gå hem över dagen och känna lite lugn. Är inte ofta jag säger att det är tur att det är delad tur. Men ibland äre som skönnt.
Filmen vi såg ikväll var the mist, konstig film med värdelöst slut säger jag bara. Jag vill att det ska vara happy ending. Det känns mycket bättre då. ähh gonatt!

Kommentarer
Postat av: Erik

Känns bekant de där. Att det ska va så svårt det där med att gå isäng. Man blir ju omedelbart straffad känns det som. =)

2008-12-20 @ 19:56:39
URL: http://omeprazol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0