hallåå världen, hur ä läget?

Söndag, det känns verkligen som söndag. Va in till stan en snabbis.. men pallade inte med någon rea, lämnade bara in telen och sen hem. Stanna i vännäs och köpte pizza. 3 familjepizzor som 4 pers skulle dela på haha vi ha lite pizza kvar kan jag lova ;) får äta imorrn me hehe gött. Vi trodde dock att vi skulle bli fler än 4 st därav köpet.
Senare kom Old 9B gang och hälsade på - Sarat, Evelina & Malin, de va trevligt. Malin for just och jag ska plocka ur diskmaskinen och sen kvälla. Imorrn äre jobb som gäller.. 7-14.
Jag vill va ledig.. jag är slö och magen är stor. Ska be chefen fylla i min hp sen ska jag skicka in till försäkringskassan.. 4 mars hade jag tänkt jobba till. då är de bara cirkus 1 månad kvar till bebis. Jag längtar! Min Emilia är så stor nu och pratar för fullt. Tycker inte de va så länge sen hon va bebis.

min fina dotter på bb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0