Halsbränna

Japp, nu är den här.. förmodligen för att stanna några månader till. Hade halsbränna med Emilia i magen också, vissa säge det beror på att bebis har mycket hår. Vem vet? BM tyckte Emilia hade mycket hår då hon föddes men jag tycker de va mer normal mycke =) va som nu är normalt egentligen?
Har ont i magen, tror jag är hungrig. Jag och Emilia har haft en trevlig kväll, hon har badat och vi har lekt med hennes nya leksaker. Läst böcker och sett tubbies. Nu har hon somnat, måste försöka se om hon kan var utan eftermiddags sömnen imorrn, går ju inte att va vaken såhär sent ju. Men då blir hon extremt trött vid typ 4 och då är ingen bra tid att sova. Kanske blir bättre då vi kommer tillbaka till dagis och rutiner igen.
Ska hänga en tvätt (ovanligt) sen ska jag äta en pizza bit eller en blodapelsin får se vad som faller mig i smaken.

Förresten ska vi ju vara sparsamma med vattnet för det kan tydligen ta slut, det läste jag på vk för några dagar sen men har ju såklart glömt bort det. Blev påmind idag på jobbet!
Har messa så mycket ikväll så jag tror jag har fått sms tumme haha!!
Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade ingen halsbränna med Loke trots allt hans hår. Knepigt det där =P



2008-12-29 @ 22:15:58
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0