hejsan

Somna helt utslagen på soffan igårkväll, sov länge idag. Duschade och sminkade mig för en gångs skull då jag bara är hemma. Ja dusch gör jag ju såklart.. ibland =P
Sen åt vi lunch, fast min prinsessa har ingen större matlust, hoppas vi slipper magsjukan, fast hon spydde ju någon natt för ett tag sen. Det var läskigt, så hon fick sova i vår säng nästa natt så jag skulle ha full koll. Vart inge mer som tur va. Sen kom mikael hit så barnen har lekt och sprungit runt. Hasse ha också vart här.. nu sover barnen och jag är solo. Äter kex och har det bra. Ska göra pizza till middag, mums. det var längsen, ja hemmagjord alltså.
kanske skriver jag senare.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0