hello thursday evening

Ja då har jag simmat och bastat, det var tevligt och skönt för kroppen. Nu är jag sådär mysigt trött så jag ska snart krypa ner under mitt härliga duntäcka med en mama tidning och bara mysa. Ska försöka somna tidigt så jag är pigg imorrn på worket. Lill gumman har lucia imorrn på dagis men jag kan inte närvara, tur mormor, morfar och gammelfarmor är där =)
Jag längtar efter älskling, nu vill jag att han ska komma hem så vi kan kramas. Apberget fungerar på firefox men inte internet explorer, why?

Ska berätta en pinsam sak som hände för ett par dagar sen. Jag var på apoteket för att inhandla diverse saker och då jag kommer in är det kö så jag går runt och kollar in olika produkter, öppnar schampo flaskor och ansiktskrämer för att känna hur de doftar, när jag kommer fram till kassan säger kassörskan "Jag vill inte att du går och öppnar produkterna och luktar på dem, nu måste jag slänga allt du har öppnat för hållbarheten är 12 månader och när du öppnar dem så minskas hållbarheten direkt och du vill väl också ha fräscha produkter?"  Såå pinsamt, och såå typsikt mig att va klåfingrig jämt. Bad såklart om ursäkt och sa att jag inte visset det. Hon kanske blev tvungen att slänga produkter för några 100-lappar eller så står de fortfarande kvar i hyllan med en mindre hållbarhet än just 12 månader.. vem vet?

och nu some pics:

älskling bakar pepparkakor

mama v. 23

Kul med bobb =)

Sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Idamari

Äsch vad tusan. Jag går alltid runt och öppnar, luktar och provar. Även de som det inte står prover på. Man måste ju veta att det man köper är good stuff liksom.

2008-12-11 @ 22:51:33
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0