Imorrn ska jag bygga en mobil brevlåda

hörde jag en röst säga nerifrån haha tyckte det var lite kul, undra av vilken orsak? Måste ha något att göra med snön som lagt sig på marken, på bilen (fortfarande fastfruset på mitt biltak) det har blivit något attt tala om minsann, flera decimeter. Wow! Min rygg känner av det för jag har skottat som en tok ikväll, men garageuppfarten lämnade jag till någon starkare typ.

Kevin min idol-älskling vann ju igår.. tror jag är lite småkär i hans personlighet, han är så glad och positiv, så som alla borde vara =D Har haft en jätte trevlig dag på jobbet. Blev lite konfunderad över att mina kollegor undrade om jag ville byta avdelning, var visst någon som kutar runt på bygget och har väldigt livlig fantasi, antar att många vet vem jag talar om. Denna person hade sagt att hon och jag skulle byta avdelning, jag är som ett stort fett frågetecken ?? Har inte ens pratat med hon på flera månader.. jag ska minsann säga åt denna att sluta snacka så mycket dynga!

Nu luktar det varma mackor, dags att fika sen kvälla.. imorrn blire hard work work igen at seven a clock. Yeeyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0