Inte min dag

Den började kl 06.00 och jag var då faktiskt rätt pigg, men det beror väl på att jag aldrig hann in i djupsömnen. Sov kanske 4,5-5 timmar, på tok för lite om man är jag. Drog ner på worket och det gick ju som bara hejsan, hade jätte trevligt med Anna-Karin & Anna-Märtha. Hem på timmar, då började det.. jag kan tyvärr inte förtälja det som tynger mig mest, det går lixom inte med så många nyfikna läsare.. även om jag skulle vilja för min egen skull för att få skriva av mig och även för mina vänner som läser, bli nu inte supernyfikna av detta kryptiska inlägg som jag egentligen inte vet varför jag ens påbörjat. Det ordnar sig, det gör det oftast. Men just nu känns det tungt. Tror att för lite sömn och för lite mat i magen också påverkar mitt allmän tillstånd just nu.
Gjorde varma mackor för en stund sedan och det hjälpte lite. Men mycket tror jag beror på inre stress.. jag har faktiskt en sådan nu, över allt som ska hinnas före jul. Iof är allt gjort nu men det är nog när spänningen släpper allt kommer. Jag har hundra saker i huvudet och prioriterar mig själv i sista hand, som jag alltid gjort och förmodligen alltid kommer att göra.

En rolig sak var ju att Magnus, Malin & Elly kom och hälsa på idag, fast Elly sov bara :P

Spelar lite jul musik och har sett Ernst Kirschteiger som var i härjedalen för att jula till det hela lite.. nu kommer den, julkänslan som har varit väck ett par veckor. Nu vill jag hem och krypa ner i soffan, tända ljus och se en bra film för att sedan somna gott. Börjar inte förren kl. 15.00 imorrn så jag ska sova, imorrn äre min tur att sova.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt! =) Jo jag får oxå må bra, så jag ska inte alls klaga! jag gillar att vara gravid.. hehe!



Aah, skönt att höra att fler "vågar" gå emot alla fördomar. Precis, o cigarettröken försöker jag undvika så mkt som de går oxå :)

2008-12-20 @ 22:42:19
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Lina

Är det din kusin? alltså Elly? bebis? haha jag är trött.

Kul att bästa köpet var en diskmaskin =D Förstår att det var pest där ett tag mellan diskmaskinerna =P

The mist hade verkligen ett tråkigt slut. Men kul att den inte slutade lyckligt som alla andra filmer gör typ..

Hoppas det blir din dag imorgon!

2008-12-20 @ 23:48:33
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0