Johnny the rocker!!

Jag har fastnat på idol sajten i ganska många minuter hahahaha, men kevin är min baby. Värsta scen känsla, men ha sett klipp från youtube på han från tv i malta? ja vet inte. Men han kan the moves oh yes. Ja jag städar emellanåt. Pappa är bäst han ha fixa mina adventstakar!! =D Emilia somna hur tidigt som helst, men hon ha ju inte sove så många minuter idag. Jag har skurat ugnen också.. fick sådan lust att baka massa kakor och bullar, jag har ju lite att leva upp till eftersom Malin bjöd på fler än 7-sorters kakor på förra mammaträffen. Ska gulla me min mami om hon också har lust att baka någon dag så kan vi ju hjälpas åt ;) jag är inte riktigt haj på det här med bullar än. Eller det är väl degen jag är ohaj på. Men annars är jag faktiskt bättre på bak än mat.. tror jag. Fick MVG i matkunskap och jag funderar om det kanske finns kockämne i mig trots allt? Min mormor gjorde underbart god mat och jobbade som kock på bävern, mamma är kung på mat hon med.. det skulle ju vara roligt om jag kunde föra traditionen vidare.. jag kanske bara är för ung än? Önsketänkande hehe.. skulle tro att det sitter i latheten, köttbullar och makaroner gå ju snabbt och är enkelt. Jag skulle verkligen vilja känna att det är kul att stå framför spisen.

Ha nyss prata med Antonia, så mysigt med bebis.. känns som jag längtar till förlossningen, men tro mig när jag ligger där kommer jag säkert tänka, att jag gav mig in på detta igen, sen kommer jag glömma bort hur ont de gör när jag får träffa min bebis =D

Jag vet att jag eggar den här bilden, men jag älskar den, Emilia alldeles nyfödd <3


Kommentarer
Postat av: malinf

jag har ju en mormor som hjälper mig att baka, duger inte till det själv! tycker det är roligare med mat:) vad jag kommenterar nuförtiden:)

2008-12-03 @ 09:10:37
Postat av: annah

hahah kah tänkte det efter vi vart hos malin att tur att det blir hos emma nästa gång så behöver jag inte ställa mig och baka 511 sorter ;)

känns som att malin ställt ribban ganska högt med så mycket smarrigt fika...

2008-12-03 @ 11:53:32
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Svägerska!

Skulle ju gå och hälsa på sötgumman idag på hennes avdelning men då satt dom och åt så då tordes ja inte..=)..tjuvkikade lite en stund!=) hehe

2008-12-03 @ 13:18:36
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0