Juldagen

Idag har vi sovit till kl. 09.00, tittat på lite tellitubbies, sen for jag och Emilia ut med bobben hem till mormor & morfar, åt lite julmat, sen sov faktiskt jag & Emilia i 2 timmar, de va skönt. Sen bjöd kennan & siggan på middag, så vi for dit tillsammans med pappa & brorsan. Tog bobben hem, bra motion jag får av att traska. stort + för det. Såg ett stjärnfall, pratade med antis & älskling. Nu har jag lagt Emilia och är så solo man kan blir. Ska äta lite blodapelsin, för de är de enda jag får ner. Sigrid hade bakat underbart julgodis som jag såklart inte var sen att trycka i mig. Håller på ladda ner fanny&alexander av ingmar bergman, men vet inte om jag vågar se den själv.. för den är nästan små läskig emellanåt, tragisk läskig typ. Vi ser väl. Det ryktades att den skulle gå på tv imorrn så jag ska undersöka saken. Imorrn kl.14.00  va de visst, kommer inte hinna se den då eftersom vi ska till farmor på middag kl.15.00 blir nog trevligt (och livat) som vanligt, men det är härligt =D Just de ej att förglömma, det är ju jobb imorrn 8-13 bäst att göra tidig kväll.

Här ska ni få lite bilder från självaste julafton:

Julaftons morgon =)

Granen hos mor&far

brorsan

Jag&lillgumman

pappa&marcus

morfar sov mest, men han var med iaf =)

världens bästa mamma

Emilia väntar på tomten

hello santa =)

Först blev Emilia rädd, sedan sa hon "mormor, mormor" hon listade ut vem de var hehe

Fick en bobb av mormorf & morfar efter hon öppnat den var allt annat ointressant :P

Gran nr 2 hos bosse

tomte nr. 2 farfar =)

öppna paket =)

Emilia med farmor

tack tomten =)

öppna stoort paket =)

de var en fotölj =)


sammanfattningsvis en toppen julafton!! =D fina paket och trevligt sällskap, synd bara att Erika & Mikael var sjuka och inte kunde närvara =/

Nu ska jag minsann lägga mig i soffan, gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0