Last work evevning before christmas

Ikväll jobbar jag mitt sista pass före jul ledigheten, jobbar iof annandagen mellan 8-13 men det är helt okej. Jag har nu rast för er som inte vet det, jag bloggar alltså inte på min arbetstid. Fick sovmorgon imorse till kl. 10.30 det var såå skönt och välbehövligt, kändes ändå som jag skulle kunna sova hela dagen. Brorsan kom förbi, han har jag inte sett på över en månad så de va kul =) Mamma kom också en sväng.. men dom va som slö för dom hade vart på kalas igår. Jag är också slö och fortfarande deppad faktiskt. Varför blir det så för? Det finns ju anledningar men jag tycker att det borde gå över nån gång. Imorrn ska jag julmysa hemma hos mamma, pappa & brorsan tror jag. Sen vill jag att vi ska hinna hälsa på Ante & Diana innan jul också, får se om dom är hemma imorrn.
Efter ikväll ska jag verklighen känna lugnet, försöka åtminstone ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du måste ta kort på lillgrabben om du åker dit =) Och hälsa ett stort grattis från oss här i Gräsmyr =)

2008-12-21 @ 20:13:00
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0