Lördag

Jag är såå trött, vet inte riktigt vars denna dag har tagit vägen. Har bara vart hemma och stökat. Farmor bjöd på middag ikväll igen, va så mycket mat kvar och vi var inte sena att tacka nej =) .. nu är p-a, krille, hasse o ann-marie här.. dom har lite vin och räk kväll. Jag tror på en het dusch och en film för mitt lag. Sen sova tidigt för imorrn antar jag att det blir city vort vi vill eller int. En telefon ska lämnas in innan den 29e, we better hurry up!
Igårkväll mådde jag skit illa.. va hur nära som helst på spy så jag var bombsäker att kräksjukan hade kommit till mig, men peppar, peppar än har jag klarat mig.
Emilia ha blivit grinig vid läggdags, jag undrar varför.. är inge roligt.
Ha kännt mig lite depp idag, känner mig så osocial.
Nu orkar jag inge mer... ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0