Mammaträff

Idag har det vart mamma träff hemma hos mig, jätte trevliga tjejer  = jätte trevlig dag. Jag är dock helt utmattad. Hämtade Mikael på dagis kl. 15.00 då mammaträffen var slut och det fortsatte då att vara full fart hela kvällen. Emilia och Mikael har lekt, badat, hoppat i sängen. Nu sover min lilla gumma och Mikael for just hem. Nu är det tyst och stilla, lugnet efter stormen. Jag ska nog slå in lite julklappar och bara ta det piano, jag orkar inte mycket. Har ju massa go fika jag kan trycka i mig också. Skulle vara trevligt med en bra film. Blev inge sim ikväll tjejor men jag vart ensam kvar med barnen efter m for och jobbade så jag kunde tyvärr inte.
Nu ska jag ringa Antonia, här får ni lite bilder från dagen:

Anna, Ola & Lina

Emma, Malin & Niki (Nu ser ni lite köksresultat efter kaklingen och byte av bänkskivan)

Gravida alla bf i April, Jag den 15e Lina den 12e och Anna den 27e?

Jag & lill kevin :D

Elias & Emilia

Lina&Loke, Emma&Jeppe

Malin & Anna

Wilhelm =) (Lyckades inte fånga modern på bild)

Jessica&Bianca


Lyckades bara få en bild på Antonia då hon ammar, kanske inte så roligt att hamna i bloggen då ;)
Tack för idag tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0