Mitt 2008

Tänkte att jag kunde ju summera vad som hänt under detta härliga år, eftersom de sista månaderna under 2007 var lite struliga för min del så känns det här som ett toppen år!
Januari
Jag och Marcus hittar tillbaka till varandra efter några jobbiga månader, kärleken är starkare än någosnisn.
Februari
Emilia fyller 1 år och blir en stor tjej. Jobbar lite på verkstan. Massa kalas eftersom de flesta jag är släkt med fyller år i februari.
Mars
Nu är mamma ledigheten slut och Emilia inskolas på dagis, jag inskolas åter igen på Bjuregården. Känns bra att vara tillbaka i arbetslivet igen.
April
Jobba jobba jobba, börjar längta efter ett syskon till Emilia. Emilia lär sig gå. Antonia berättar att hon är gravid.
Maj
Mycket jobb, jag fyller 21 år. Malin föder ett flickebarn som får namnet Nicole. Fint väder
Juni
Sommaren är här, jag jobbar, badar, äter glass osv. Får reda på att jag fått tjänsten jag sökte.
Juli
Bjurholmsdagarna, hur roligt som helst även fast jag inte minns speciellt mycket :P Jag blir gravid =)
Agusti
Får plus på grav testet, överlycklig =) Jobbar mina sista dagar på rödklövern, tycker det känns vemodigt att sluta där, eller gå över på "the dark side" som andreas kallar det haha.
September
Börjar på min rad på Blåklockan 50 %, trivs väldigt bra där =) trots att jag saknar röda
Oktober
Marcus börjar köra lastbil och va borta mycket, vi flyttar till hus. Trivs utomordentligt bra. Linda föder ett gossebarn som får namnet Wilhelm.
November
Antonia föder ett gossebarn som får namnet Kevin. Jessica föder ett flickebarn som får namnet Bianca. Mammaträffarna börjar.
December
Jul och advent mys. Diana föder ett gossebarn som får namnet Tim. Firar jul och nyår med nära och kära.

Det var en liten summering av händelser under 2008, ett bra år! Ikväll välkomnar jag 2009 med öppna armar. Har ätit god mat, gratinerad hummer till förätt, planka till varmrätt och philadelphia ost kaka till efterätt.. mätt och belåten väntar jag på raketer och skål med pommac =D

GOTT NYTT ÅR på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0