ons it is

Jag är trött, har traskat upp och ner för backen flera ggr idag. Svurit över att vägen var oplogad. Ätit creps, druckit julmust, vart på personalmöte, ätit två mazariner och en lussebulle. Fått ont i huvudet, skrattat åt saker.. gjort kyckling wok och nudlar, mums. Ätit apelsin. Är nu sugen på något bakverk, kanske en bulle eller pepparkaka skulle sitta fint, jamenvisst. Ska bli spännande att väga mig hos bm nästa vecka och se om jag blive nå tjockis =P nu börjar jag vilja äta hela tiden.

Grattis till Ante & Diana som fått bebis i natt, jag längtar bara mer och mer.
Ikväll ska jag bara ligga framför tvn och lata mig. Är så trött.. låg på knä och skurade golvet igårkväll som vart skinande rent.
Jag funderar starkt på att söka havandeskaps penning från mitten av feb kanske.. jag vet inte. Jag är så orkeslös.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag börjar också vilja äta hela tiden.. eller har gjort det ett tag. Kanske dessa veckor man samlar på sig fett haha.



Wow, kul, nu är det syrrans tur nästa då.. eller Malin först, sen syrran =)

2008-12-04 @ 11:00:51
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0