Onsdag

Vaknade frörsta gången vid 4-5 tiden och Emilia va vaken en stund men sen somna hon om och jag har fått världens längsta sovmorgon. Jag är pigg=) har energi för att göra något men vädret suger så det blir innesittar dag idag, ingen bil har jag heller så jag får vackert vara hemma. Hade tänkt åka och hämta julgranen ikväll och klä den, får se hur det går, måste ju ha lite hjälp, får se om min karl är hemma tills dess.
Känner att jag har tråkigt, vill göra något socialt känner jag. Sen måste jag till city någon dag innan helgen för att inhadla de sista men när?? åhhåå det är mycket nu.
Får slå in lite klappar här hemma idag och leka med Emilia.
skriver säkert sen.

sötaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0