Övertrött och v. 25

Jag är trött, jag har vart så otroligt slö på jobbet idag. Jag som annars brukar va en arbetsmyra har gjort lite, för att vara jag alltså. Efter jag slutat segade jag mig kvar på sol för att surra me L & E en stund, segade mig sen hem genom byn, träffa malin & pe, samt svägerska o lill micke. Va hemma först efter kl. 14.00 så de va bara att hoppa in i duschen och sen bege mig till farmor som bjöd på underbart god mat och glada skratt =D Känner mig duktig för att jag klev upp kl.06 imorse fast jag började kl. 08, enbart för att hinna tvätta håret och promenera först till mamma o pappa för att lämna Emilia och sedan vidare till jobbet =)
Har en övertrött dotter som bara gråter och gråter.. jag är just nu en övertrött mamma som bara är irriterad. Jag ska seriöst sova nu, för jag orkar inte hålla mig vaken längre till. Måste bli någon rutin nu efter julhelgen mat och tider är inte att tala om. Suck.
Imorrn ska jag gå en låång prommis, känner mig uppsväld och magen är stenhård. Är nu i vecka 25. alltså dags för en ny magbild, here it comes:

Emilia är lite ledsen på bilden, ville att jag skulle göra något annat än att posa framför kameran =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Stormagan =)

Söt Emilia var =)

2008-12-27 @ 13:27:03
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: charlotte

Vad fin du är :) Hoppas du hade en jättetrevlig jul! Och Gott nytt år!!

2008-12-28 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0