rock the world

Sitter och lyssnar på gamla godingar, de senaste 3 åren har verkligen susat förbi. Jag har mognat, thank god =) .. nej men seriöst.. ska tiden gå så här fort? Säger det pang och jag är 35? säger det pang och Emilia är 15 och jag får sitta vaken om nätterna och oroa mig över var hon befinner sig för dom skulle ju "bara se på film hos en kompis" Få höra att det är bara jag som ringer och alla andra får va ute mycket längre. Undra vem som äger 240:in som lämnar av henne hemma kl. 03.00 ohhh hemska tanke, det är nog rätt jobbigt att vara tonårs förälder till just tjejer. Hitta tändare i byxfickor och starköl i garderoben. Eller så kan hon ju bli värsta sport intresserad och tycka att hänga på byn är töntigt, jag hoppas hon får ett bra intresse för det har aldrig jag haft, men det vart ju människ av jag å =P



Love u

Kommentarer
Postat av: Lina

Å inte vilken människa som helst! =)

Jag hoppas också på sportfånebarnen haha!

2008-12-16 @ 19:46:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0