shoo sunday

Jahapp då har man jobbat sista passet på helgen, skönt.. nu är jag ledig 5 dagar, så jag jobbar ju även nästa helg. Kan ju säga att jag överdriver inte då jag säger att jag stod och skrapade bilrutorna i en kvart efter jag slutat jobbet, tjockt med is alltså! Man skulle nästan kunna tro att jag dröjde mig kvar för att få skjussa hem herr lundholm eller tjuvlyssna på han och fröken jacobzon men så var inte fallet =P
Måste säga att jag har en frän kollega, bangar inte för att säga vad hon tycker och reta gallfebern på folk, det är så roligt, ibland önskar jag att jag var lite mer så.. för ibland har jag sådan lust men istället håller jag god min och tänker långa ramsor vad jag egentligen skulle vilja ha sagt.
Nu ska jag duscha varmt och sen krypa till kojs, är så trött! Ska äta lite mer mariekex med massa smör på först,mmmums!!




Who's the winner?? ;P

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahah ja jag vet, hur sjukt skulle det inte kunna bli. Vem sa du? Kevin? Jag hade redan glömt bort han =)

2008-12-15 @ 06:45:00
Postat av: Lina

Haha jag hörde ryktet på byn att du är dålig på att skrapa rutor och kör en iglo Emma!!

2008-12-15 @ 12:17:57
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0