Sisådär

3 adventsstakar har pajat, har köpt nya lampor men inte hjälpte det. Är lite sur över det, men har bett min käre far att komma hit senare och undersöka saken. Nu ska jag skura köksgolvet, jag har längtat.. tycker inte de ha vart lönt då vi grejat så jag könner de är dags för när jag går barfota är de som nå damm belägning på inte så mysigt.
Annars ha thomas vart här och hälsa på, han ha hjälpt till lite me köket och så. Har fikat saffransbullar och pepparkakor, har fått ett sug efter pepparkakor, annars bruka ja inte va så förtjust i de. Måste baka med Emilia någon dag. Nu ha jag massa att göra, passar på att göra sådant då Emilia har somnat och jag är solo i lugnan ro.. det är rätt skönt. Pyssla med julklapps inslagning och så. Imorrn äre P-möte, annars lugnt på planeringen. Tiden rinner iväg och man hinner inte alltföt mycket.
Jag mår lite sisådär.. ingen egentligen orsak eller så jag bara känner mig depp. Men snart hoppas jag bli pepp. Jag ska ju faktiskt ut och svira i helgen, blir ju såklart ingen repris på antalet intagna öl under min förra vistelse på hotell lappland, men basta och bubbla (få man göra de när man är gravid??) äta gott och se på julshow och dricka julmust är inte helt fel det heller. Tror säkert det finns några stycken som är nöjda över att ha en som är fit for fight att köra då det är dags att checka ut dagen efter..

Fick hem kort på min prinsessa idag, Älskade unge, så vacker.

Kommentarer
Postat av: Evvan

Tack för julkortet, Emilia är så söt :) Jag har inte gjort mig besväret att skicka ut några i år, haha beror väl på lathet kanske :) Vi ses till jul!

2008-12-02 @ 20:38:54
Postat av: Lina

Nej bubbla är inte superbra. Jag undviker det när jag är gravid.. eller när jag väntade Elias gjorde jag det någon gång men det är massa bakterier och grejjer. Bäst att vara på säkra sidan =)

2008-12-02 @ 22:53:00
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Har oxå hört att det inte någe bra att bubbla. Vi skulle åka och bubbla men då som tur var så satt det en skylt där att Gravida ska inte bubbla.

2008-12-03 @ 13:13:22
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0