Soft

Nyss hemkommen från badhuset, simmade mindre och pratade mer =P men det är bara skönt att få basta och ta de lugnt. Sitter nu med ansiktmask så hoppas den är lika deep cleaning som det står att den är. Ska fika mackor och te snart samt mysa i soffan, känner ett inre lugn. Dagen har vart lugn, har mest vilat känner mig trött.

Imorrn blir det 3-rätters här hemma, p-a och rr kommer hit, blir nog trevligt. Känns skönt att det bara blir lugnt. Go mat , trevligt sällskap och lite raketer =D
Går bättre att lägga Emilia ikväll, men hon sov på em idag så hon behöver nog all sin sömn.
Nu är det dags att tvätta ansiktet, gokväll!

Kommentarer
Postat av: kussen

Gott Nytt År Emma och ha en riktigt trevlig nyårsafton med mr M, dottern och de små kickarna i magen...

2008-12-31 @ 00:24:08
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Tänkte jag skulle önska Gott nytt år till er! Nu är jag också inne i bloggvärlden, efter mycket tjat haha. Förresten! Hörde din bror skulle spela här i vilhelmina nån helg framöver!? När är det? Tror jag ska fara ut å titta isd. ha det bra! kram malin

2008-12-31 @ 14:10:51
URL: http://malinnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0