Thursday

Jaha då var det torsdag och imorrn kör arbets helgen igång. Som tur är jobbar jag dag imorrn så jag kan vara hemma och se idol-finalen =D
Idag har vi bakat, pepparkakor, nobless kakor eller dumle som dom också kan heta, daimkaka och kärleksmums. Tidigare i veckan blev det bullar, sylvias makalösa, kolakakor och syltkakor. Nu har jag minsann fika att bjuda på.
Kl. 14 for vi och hälsade på Evelina, nu håller jag på att göra middag.. ska bjuda mamma som ska vara här och ta hand om Emilia medans jag far och simmar på badhuset me Linda & Malin. Ska bli skönt, är skönt att simma då man är gravid. Man är så lätt i vattnet.
Jag skriver senare ikväll, då ska jag även bjuda på lite pics.
adios!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja skullde aldrig klara av att ta bort bloggarna, det blir ju så tomt och vad ska man göra då. :P

Det lev inge bad för mig, mysade framför teven istället :)

hoppas du hade kul

2008-12-11 @ 20:18:10
URL: http://fjuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0