tjiohoo

Fick mig 5 timmars sömn inatt, lika bra att jag lägger ner det här med att skriva att jag ska gå och lägga mig. Jag hittar alltid på diverse annat att roa mig med, som igår tex. jag tjuv började plocka undan lite tomtar. Stakarna, gardinerna och granen får va kvar till efter nyår. Men sen åker de ut. Inte en chans att jag orkar ha jul till tjugondag knut som jag tror infaller den 13e januari? nej nu äre bra, mysigt att plocka fram och skönt att plocka undan, visst är det roligt. Är alltså pga min sömnbrist trött.. lär bli pizza till middag igen, måste ju äta upp de vi ha handla ;) tror dock att Emilia ska få nå anne.. Vet inte vad som händer ikväll, jag va som på g för att hitta på något. Vi ser väl.
Kommer förmodligen skriva senare, så adios!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe här åker också julen bort strax, snabbt in fort ut =)

2008-12-29 @ 17:21:18
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Erik

Julen åker ut, i bästa fall till midsommar. =)



Oh eller också får den helt sonika vara kvar till nästa år.

2008-12-29 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0