Torsdag, Julgran och vecka 24

Bjöd mamma & pappa på mat, har hämtat hem en kökssoffa och klätt om den till samma tyg som stolarna, vart helnice. Har även klätt julgranen och dammsugat huset. Ska nu torka lite golv och sen slå in 2 julklappar till min kära lillebror. Det slog mig i all stress att jag går in i v. 24 idag. Tiden rusar verkligen, det är svinhalkigt ute och jag hoppas dom sandar ordentligt för imorrn ska vi till city och inhandla de sista klapparna. Hoppas det går som en dans. Nu har jag för mycket att göra så jag hinner inte sitta här och slösa tid. Bjuder på lite bilder..

Emilia hjälper till att klä granen =)


Hittat glitter =)

Jag v. 24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0