bebisbebisbebis

Jag funderar starkt på att köpa syskonvagn. Emilia kommer vara 2 år och 2 månader när bebis kommer. Hon kommer nog vilja åka vagn fortfarande. Hon älskar att åka vagn. Hn kommer troligtvis bli avis på bebis som får åka. Dessutom kommer jag nog att gå mycket eftersom de sover så bra i vagnen. Så jag har tänkt att det är nog en bra idé.
Skulle helst vilja ha en emmaljunga twin city cross och sen köpa till en Quadrolift till bebis.
hoppas jag hittar nån bra beg på blocket.
Har pratat med Antonia och jag längtar till jag får träffa bebis =D
Och jag är sååå nyfiken vem som bor i min mage, är de en liten Evangeline eller är det en liten pöjk som jag inte ha nå namn på? =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Jamen du det är en sån jag har fast en svart.. =)

Den verkar jättebra men jag har inte testkört ännu annat än inomhus så det är kanske tidigt att uttala sig =P

2008-12-01 @ 22:36:55
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0