sleep tonight

Nu har jag ätit goo mat och goo fika, jag rullar fram. Har vart en trevlig kväll men jag har varit lite down, vet inte om det beror på älskling som är borta eller om det är min enorma trötthet. Därför ska jag göra en relativt tidig kväll ikväll.. igår vart det ju lite sent för jag va ju och gosa med bebis, Antonias lilla kille. Såå fin =)
Har fixat nå nyare internet explorer som verka va lite knäppt, de jäklas som vanligt då jag ska göra något. Apan gå inte att gå in på men det gör desamma för de ha lix blive dåligt. Huset är städat och rent och jag njuter av att inte ha några måsten.

Sitter och beräknar och planerar föräldrapenning, jag kommer få ut lite och ingenting, skitkul, verkligen. Piss system, det jag stör mig mest på att det gör ingen skillnad om jag har jobbat eller jobbat ingenting, att det ändå är samma summa.. alltså lägsta nivå som är på 180 kr/dag. Om jag har tex 70 000 kr i årsinkomst får jag lika mycket som en som har 0 kr i årsinkomst, blir så jävla förbannad.. jag borde ju få mer än dem, då har ju jag försökt iaf, jag har jobbat så mycket jag kunnat. Jag har ju betydligt bättre årsinkomst denna gång, men förra gången gick jag skola och jobbade bara helger och lov osv.. då fick jag lika mycket som dem som inte lyft ett finger. Det är sjukt.


Imorrn blir det pepparkaksbak med min lilla älsklings gumma, sen fika och simmning?
gokväll

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hatar också fk:s system. Sjukt ju! Tagga simma ikväll nu då? :D

2008-12-11 @ 11:41:00
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: Mia

jag ska försöka bli bättre på uppdatera. har bara inte orkat skriva för jag har inte haft så mycket att skriva om

2008-12-11 @ 12:53:40
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0