Alla hjärtans dag

Har läst så många arga bloggar idag om att alla hjärtans dag suger och vissa ska bojkotta den osv. Varför lägga ner energi på att vara irriterad? Ni har väl någon ni tycker om? Om inte en pojk-flick vän så har ni väl goda vänner ni kan dela denna dag med. Ät något gott och se det som en dag som förgyller den vanliga gråa vardagen, unna er gelé eller choklad hjärtan själva.
För mig är det en dag som ger lite extra guldkant på tillvaron. Min älskling och jag ska åka in till Umeå och äta middag och se bio. Det är inte varje dag vi gör det. Låt oss få den dagen och sluta tyck synd om er själva och gör de bästa av denna dag. Om jag skickar ett sms till Dig på alla hjärtans dag är det för jag tycker om dig som vän och inte för att håna dig för att du är utan partner.

Så nu önskar jag alla en mysig dag/kväll för det ska jag ha!

image36
Marcus & Jag i Kittelfjäll


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller mig det, det är ju en mysig dag men självklart får man välja att inte fira den också förstås.

2008-02-14 @ 13:39:59
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Kim

oj, jaha.. ja nu ser jag.. shit, bara stört! haha:) puss!

2008-02-27 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0