Brunt, jag visste det!

Okej.. en del som sa till mig efter färgningen att det vart bra har nu erkänt att det kanske inte passade så bra. Jag tycker själv att brunt är min färg, klart det passar bäst.. jag föddes ju med brunt tok lockigt hår. Kanske får slänga plattången också, haha nej det gör jag aldrig. Va på Fs ikväll, dom hade flyttat till ny lokal.. hitta inget som passa mig. Så det blir kanske en stadsresa imorrn ändå, suck.. egentligen gillar jag inte shopping. Det är varmt, mycke folk och drygt att ta av och ta på kläder tills man äntligen hittar något som passar, vilket kan ta ett bra tag ibland. Eller så får jag helt enkelt ha mina urnötta FÖR STORA jeans.. har ett linne jag vill ha så de är underdel som är problemet just nu.

Dagen då? Jo blev en kort prommis upp på byn i djupsnön, sen dammsuga jag och skura hela lägenheten. Kände mig så duktig efteråt.. sen gjorde jag tacos till middag. På tal om mat så har Emilia blivit så dålig på att äta, om hon får äta själv med fingrarna går det bra men hon bara viftar med armarna och kniper igen munnen om jag ska mata henne, förutom det som är gott.. typ youghurt och frukt puré. Det kanske blir bättre då hon blir fri från hosta och snuva?

Såg iaf rent hus igår.. kanske där av min städmani som infann sig idag. Hur folk kan bo alltså.
Nu ville M att jag ska gå ut och sätta i motorvärmaren för han står i duschen.. sen ska jag också duscha och snaska på min kinder choklad. yummy!

image53
lill gumman sover

Kommentarer
Postat av: Kim

åh va söt hon är:)

2008-02-28 @ 21:40:52
Postat av: Evelina

Du, kan inte du och jag göra en trip till Umeå då jag kommer till Bjuris v.12? Vi kan gå på stan och mysa och kanske stämma dejt med Malin och Malin och nå fler? Det skulle jag tycka va trevlet :)

2008-02-29 @ 09:51:21
URL: http://evesve.blogg.se
Postat av: Evelina

Det finns då konstiga människor som kommenterar här. Har du kollat deras ip-adress och lokaliserat personen/personerna?

2008-02-29 @ 18:14:25
URL: http://evesve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0