Falsk fitta?

Ehh.. jag tycker det är så töntigt att skriva sådana kommentarer. Jag vet vem det är också.. och det är nog bland de falskaste människor jag vet. Hon är bara sur för att M inte vill vara med henne! Hahaha!

Well, nog om detta trams!
I lördags va jag inne och tokstäda köket, hade lite damp för att vi inte gjorde något. Har varit Beck maraton på TV1000 Nordic i helgen till min stora glädje. Igår, söndag så for jag & M ut med skotern och fikade varma mackor som vi gjorde i mackjärn och drack varm choklad. Va hur mysigt som helst. Fint väder va de oxå =)

Idag måste jag renskriva om hela mitt projektarbete, brorsans dator gick sönder och de gick inte att rädda, känns så tungt =( men de ska väl gå de me.

nu ska jag klä på mig!
Tjing!

image46
Jesper&Emilia

Kommentarer
Postat av: Lina

Knepigt att folk ska hålla på så där, det känns ju verkligen som att de är avundsjuka.

2008-02-25 @ 10:13:28
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0