fredag

Blev inge stan igår.. det blev vännäs och pizza istället. Sedan glassbåtar hos Bosse. Idag vaknade vi halv tio, och paniken för det var något jag visste vi skulle göra klockan tio. Emilias 1-års kontroll. Men effektiv var jag och vi hann precis. En vikt på 9310 och en läng på 72,5 cm. Sprutan gick oxå bra. Sedan åkte vi till mamma och åt lunch för att sedan åka upp till Lina & Loke och äta tårta och smarriga bullar med choklad som Anita hade bakat.

Måste berätta om en rolig händelse inatt, Emilia vaknade vid kl 04.00 och jag gick upp för att lägga ner henne igen, (det är kolsvart i rummet) och tittar mot dörröppningen och där står en mörk gestalt. Jag tokskriker och gestalten ryggar tillbaka. Gestalten är min M som hade varit på toa, men jag var bombsäker på att han låg i sängen. Han blev också rädd och trodde det var något annat jag vart rädd av. Sen tokskrattade/halvgrinade jag av chocken och rädlsan jag fick länge innan jag kunde somna om igen. Crazy!

Nu ska jag fylla på mobilen och ringa och påminna M om att han har klipptid klockan 15.30 och sedan börja med middagen - lasange! mums.

Ikväll blir det en soft kväll.
image45
sötnosar

Kommentarer
Postat av: tremäningen

vi ses första helgen i mars :-)

2008-02-23 @ 00:45:12
Postat av: Lina

Mums lasande, sa just till David att jag måste göra det någon gång snart. De väger ju nästan lika mycket ju haha.. jag som trodde att Emilia var en liten klump men där hade jag fel! =)

2008-02-23 @ 12:33:07
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0