Fullt upp

Ny vecka. Började segt, jag & Emilia låg kvar länge i sängen. Sen kom mami. For och handlade och gjorde lunch. Sen promenad.
Helgen då?
Fredagkväll var det taktvätt och spackling på verkstan. Jag och M hade tagit på oss att måla taket i butiken för 2000 kr. Sen hälsade vi på Sussie en sväng. Hade hyrt en film, snakes on a plane. Huvva jag hatar ormar och det kröp i kroppen under hela filmen.
Lördag upp tidigt för att börja måla, gick som en dans och lager nummer ett var klart klockan 11. Hem och duscha och sen åkte vi in till Umeå och grattade Malin som fyllde år i fredags. Där blev det go fika och smörgåstårta fick också träffa mina goa vänner. Iväg till Harrselefors för en snabb visit sen iväg på Bjurvattnet för att äta middag - tacos för 3 gången denna vecka. Det går alltid ner.
Söndag låg i sängen lite längre, sen var det dags för att måla lager nummer 2. Kändes drygt men det gick snabbt. Sen var det middag hos Bosse. Sen hem för att mysa i soffan till Wallander - Byfånen. Har sett alla filmerna men dom är så bra så jag ser dom gärna igen, de var dessutom ett år sedan så alla detaljer minns jag inte.

Vet inte vars dagarna tar vägen, det går så fort. Nu ska jag dammsuga lite och sen börja med middagen spaghetti & köttfärsås och sallad. mums vad jag har längtat hela dagen. haha!

GRATTIS i efterskott IDA min IDA!! <3 nu få du köpa lapin själv ;)
image33
crazy days i lycksele

image32
mina älsklingar sussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0