How do you do?

Vaknade med dåligt humör, det är aldrig kul. Min lilla familj fick känna av "sur emma" idag, och en sur jag är inte roligt. Nu känns det lite bättre, kanske var det efter dom 4 bullens pilsnerkorv med bröd jag åt till lunch och att min M retade mig lite för att jag var sur. Då kan jag inte låta bli att skratta, för det är ju så löjligt när jag står där och tokdiskar och säger att jag är less! Skulle ut och gå promenad men Emilia hann somna i vagnen innan jag hann klä på mig så jag passade på att börja skriva mitt CV. Min meritlista är inte lång och jag hoppas nån känner att just jag skulle passa som handen i handsken för något jobb. För jag är ju glad och positiv och har lätt för att lära osv.. det här med jobb har verkligen börjat få mig stressad. Vill jobba med människor, att stå vid en maskin är inget jag känner skulle passa mig. Men finns det inga andra alternativ så är det klart att jag tar vilket jobb som helst. Är inte en sådan tönt som inte har utbildning och säger  "Jag vill ju inte ta vilket skitjobb som helst" Klarar inte av sådana naiva människor som tror att dom ska få allt serverat på silverfat här i livet.
Jag har iaf en bra inställning.

Nu inväntar jag Lina, vi ska fika upp semlorna som är kvar sen mammaträffen.. jag är egentligen inte förtjust i madelmassa men det slinker nog ner ändå. Jag är som pappa.. ingen marsipan och ingen mandelmassa. Det vet farmor så jag fick en grädd semla utan madelmassa igår =)

Kanske ska tvär dammsuga.. mamma sa igår när jag stod och skurade toan med ett leende på läpparna. "Du gillar verklígen att städa" haha det gör jag, eller jag gillar resultatet!

Puss

vårt fina vardagsrum =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0