Rosa

Vaknade i helt okej tid imorse, klockan 8. Vi har bara lekt och jag har hängt upp rosa prinsess gardiner i Emilias rum. Det bästa till min prinsessa. Snart ska vi gå och bada.

Igår va vi ute på promenad i kylan, sen fika jag & dear mom på jonte's. Efter M slutat jobba igår åkte vi in på barnens hus och köpte present till Micke som fyller 1 år idag! Grattis lill gubben! Ska dit imorrn och gratta han. Köpte till Emilia också som blir 1 år den 19 e. Sen stannade vi i Vännäs och åt pizza på La Gondola, mumma. 

image25
Emilias rum.

 
min stora tjej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir ju jättesött =)

2008-02-01 @ 11:17:45
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad fint! Trivs hon bra?

2008-02-06 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0