slöa söndag

Både jag & älskade M är riktigt rastlösa efter en hel helg sittande framför tvn. Igår kom Hasse förbi på kvällen, vi åt chirre och såg Chuch and Larry. Va en bra film. Jag unnade mig till och med 2 öl. Känns som jag också håller på bli sjuk, igen ! Det går visst bara runt runt den här förkylningen. Vi blev bjudna på middag hos Bosse. Tackar tackar! Det uppskattas alltid. Jag ska klippa mig ikväll.. Jag har ju den turen att ha en frisör i släkten. Sen tänker jag färga håret.. håll i hatten - Blont! (Som förövrigt säkert kommer bli orange) =P Vi ser väl, har inte tänkt bli sådär helblond. Crazy!

Nu ska jag lägga Emilia som förövrigt har en temp på 39,3, kan inte denna feber ta slut!

image39


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj blir spännande att se!! =) Ska också klippa mig idag! =)

2008-02-18 @ 08:37:44
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Lina

Oj blir spännande att se!! =) Ska också klippa mig idag! =)

2008-02-18 @ 08:37:50
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0