still sick

Lill gumman har fortfarande feber och är snuvig. Så vi är bara inne och myser. Igår va vi och grattade pappa, fick god mat och tårta. Ikväll ska vi bara vara hemma. Hoppas på en bra film eller två. Just det, ST ringde idag.. roligt att få höra hennes röst! Fick ett infall idag då jag var på ICA om att bli blond, haha eller iaf slingor. Tog några minuter innan jag bestämde mig för att vänta tills jag klippt mig åtminstone.
Lina, jag ville ju veta vars ni va och åt och om ni hade en trevlig kväll? du får uppdatera bloggen. =P

image38
Lill sötnosen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Shanghai blidde det, mumsigt värre =)
Skrev till Marcus att vi måste ju åka in och äta igen alla 4 snart.. det är så skönt att komma bort lite ibland =)

2008-02-17 @ 12:05:55
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0