The scientist

Vi vaknade vid kl 09.00, ja va så trött imorse då M for på jobbet (hade tänkt kliva upp då men orkade inte) Idag är det tisdag och mamma träff. Det är som fullt upp i veckan.. ska städa ur min gammla lägenhet imorrn tror jag, sen måste jag till Umeå nån dag och inhandla byxor, alla mina är för stora och/eller något jag kan ha på mig på lördag, för då äre 40-års fest! Nice!
Ont i halsen har jag och fryser gör jag också.. den här förkylningen går ju bara runt. Emilia hostar fortfarande och brorsan har halsfluss. Han klarade teoriprovet idag - Grattis! =) Jag va så lycklig den dagen jag gjorde det våren 2005 så jag firade med folköl på kvällen ;) Låg och tänkte igårkväll innan jag skulle sova, 2005 var en rolig sommar. Då va man nyfyllda 18 år, hade nyss tagit körkortet och planerade allt med vännerna. När man fick schemat för sommaren var man snabb på att kolla så man var ledig tredje helgen i juli, för då va de åselemarknaden. haha de rör mig inte i ryggen om jag skulle jobba den helgen i år, de är som inte viktigt längre.

Näe om jag skulle bädda sängen och plocka undan lite.
Ha en bra dag!
image47
sommar 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0