amazing

Jag och Emilia har nyss vaknat och klockan är 11, det är första gången sen hon var lill bebis tror jag. Det var ju välling vid halv sju men sen somnade vi om. Vi är så trötta. Sen kanske de beror på att Emilia sover bredvid mig sen klockan 04.00 imorse. Undra vad denna dagen bjuder på? Funderar på att åka in till Umeå och gå på barnens hus och kolla present till Micke. Måste göra lunch nu till mina älsklingar och klä på oss.
Igår fixade jag 850, den glänser nu. Förut va den matt. Jag är nöjd.
Såg det okända igår, va tvungen att fixa påminelse på telen för nästa vecka är det fortsättning följer. Det starkaste Terry Evans varit med om sen han började.
Emilia älskar papper. Hon äter ur sopkorgen här nednaför haha.

image24 
5 månader va lill sessan här! Sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0