Dagarna som gått

Fredag - Blev intervjuda av VF på Bvc. Gjorde klart Emilias rum, Åt sen middag. M överasskade med att ha hyrt på smällen som jag så länge velat se. Han har redan sett den men hyrde den för min skull =)
Lördag - Klockan ringde klockan 06.00, Emilia vaknade då oxå. Upp efter att sovit inte alltför många timmar. Åkte förbi på verkstan och hämtade tidningen för att se att M och Emilia prydde framsidan =) Sen bar det av till Vilhelmina. M och Oskar for ut och jagade fågel. Jag, Emilia och Malin satt och pratade och drack te till lunch. Efter lunch som bestod av tortillas åkte vi in till v-mina city för att bada. Emilia tyckte det var jätte skoj. Sedan blev det middag på ett ställe som hette Krogen. Pepparbiff med valfri potatis mums. Sen hem efter en väg. Var hemma vid 21 tiden. Vart en heldag. Somnade ganska fort.
Söndag - Åkte in till Umeå. Åt lunch på McDonald's sen for vi på jysk och inhandlade ett databord, en prinsessmatta till Emilia och metervara av samma motiv så jag ska sy gardiner till hennes rum =) Sen blev det maxi och sen expo.. letade efter en kökslampa men hittade ingen som föll oss i smaken efter yrande runt halva stan. Hann träffa Antomia en snabbis oxå. Sen middag hos mamma & pappa där Magnus & Malin var, trevligt.
Måndag - Babysim med Emma & Jesper. Sedan fika. På vägen hem träffade jag Lina & Loke, Carro & Oscar följde me dem på jonte's, blev dock inge fika för mig =P sedan kom Sara & Wilma oxå.. och Elias. Sen blev det middag.. köttgryra & ris. Sen softade jag. Blev en tidig kväll.

Idag ska jag & Emilia på ung-mammaträff i vännäs med Emma och Jesper. Ska försöka få Emilia att sova en stund nu.. igår va hon hur trött som helst för att hon inte sov på eftermiddag, va ju så mycket annat att titta på =)

Puss


Emma&Jesper 22/5 - 07. Liten Jesper.
image23
Mina älsklingar sommar 2007

Kommentarer
Postat av: Evvan

Vad fina ni var :) Kollade på internet. Ses vi på söndag? Kram

2008-01-29 @ 10:53:17
URL: http://evesve.blogg.se
Postat av: Evvan

Min pappa tycker också om sånna skämt :) Ja men så bra att vi ses då!

2008-01-30 @ 11:02:01
Postat av: Emma

Två trevliga dagar! God va stor jag är på bilden.. Kanske beror på att Jesper är så liten!? :) Vi ses.

2008-01-30 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0