Dagen då

Jag har städat, tvättat, försökt äta lite, promenerat och hälsat på farmor där jag fick varma mackor och saft, Emilia fick sin 11 - månaders present. Hon är för go. Sen spelade vi ett spel som hennes hm svåger? har gjort själv, det var ganska kul spel ändå =)
Tacos blev det till middag. Mums, synd bara att aptiten är liten. Vill bli hel frisk, känner mig så slö i kroppen.
Har inte ens lust att snusa.
Vikt: 57 kg! damn im good, va flera, flera år sen jag vägde så lite. Några kilo till och magen ska tränas bort, sen är jag ready, och då menar jag det för beach 2008! haha första gången på flera år jag kan hålla mitt nyårslöfte.

Richard & Robin är här och hälsar på, jag har bjudit på kaffe. Kanske ska va lite social nu.

När jag var på systemet här i Bjurholm för några veckor sen träffade jag Evelinas mamma Carina, så söt.. hon sa att jag hade blivit så liten och att jag var så vacker så. Vilken go mamma hon är! Hon gjorde min dag den trista gråa fredagen. =)

image14

Ja bju på en bild av mig själv idag.
puss

Kommentarer
Postat av: Evvan

Mamma berättade om det, hon tyckte att du blivit så smal! Du är duktig du! Själv försöker jag ta mig till gymmet för att jobba på kondition och muskler, men ja ha int tagit mig dit än!

2008-01-21 @ 21:13:00
URL: http://evesve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0