hard work

Jaa, jobb hela dagen. Hur trött som helst. Lekte lite mekaniker idag och bytte ett bromsok helt själv  =) Ja eller okej M gav mig såklart lite instruktioner. Kanske bor en liten mekaniker i mig ändå? Haha näe, jag är inte tjejen som gillar att ha oljiga händer som förövrigt aldrig blir helt rena på flera dagar och skitiga kläder. Har inte riktigt tålamod heller, men lite kul va det. Efter onyttig middag kommer såklart nyttig middag som idag bestod av fisk, potatis, broccoli och körsbärstomater. Lite godis och en snusdosa har jag köpt. Syndigt!
Sussie har hälsat på och Pia en stund. Emilia somnade tidigt. Jag är trött.. hinner ingenting på kvällen är bara slö och trött. Ska hoppa in i duschen för att sedan sova skönt. Kunde inte somna igår fast jag var hur trött som helst. Hoppas på bättre lycka ikväll, är ingen rolig människa att vakna upp med om jag inte fått sova ordentligt.

Ska snart göra två tatueringar, kommer bli najs. Vill åka till city och träffa Antonia & Malin snart. Mina älsklingar!


Nostalgi!

image19
PUSS

Kommentarer
Postat av: IdaH

skriv i nästa blogg vad de blir för tatueringar =)

2008-01-23 @ 22:03:29
Postat av: Lina

Ja precis, skriv vad det blir. Var ska du göra de? alltså hos vem? jag måste få tummen ur röven och ringa och boka snart jag med.. =)

2008-01-24 @ 14:57:53
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0