Kaos

Ja det är det verkligen, har tagit hit lite grejer till M som tex kläder, som tog upp 3 sopsäckar. Köksredskap m.m jag blir tokig. Det är grejer överallt och garderoberna räcker inte till. Ska göra om "datarummet" till barnrum. Emilia ska få ett eget rum =) .. men om hon ska sova själv är oklart än. Känns ju som konstigt att hon ska flytta ut från master bedroom. Hon är ju snart 1 år. Jag vet inte riktigt när dom brukar sova i eget rum? Vi skulle ha haft en 4a alltså. Men den här 3an är fin och rätt bra hyra. Lägger ut kort då allt är klart. Fredag, ska hinna upp på bvc och väga Emilia oxå. Vill att M ska vara ledig så han kan hjälpa mig, går som segt själv. Imorrn ska vi till Vilhelmina och hälsa på Malin & Oskar, blir trevligt. Sen vet jag inte vad som händer resten av helgen.

Okej nu ska jag besvara mina kommentarer. Tatuering 1 ska vara Emilias namn och kanske födelsedatum. Vars har jag inte bestämt än. Tatuering 2 har jag inte bestämt än. :P Kommer nog att tatuera mig i Kramfors.
IdaG - Nej, du behöver inte ta ut din navelpiercing. Jag gjorde den då jag var typ 14 år, så för mig va det en fjortisgrej. Sen har den blivit ful och det känns som att alla har en idag. Just de ja, jag va ju med när du gjorde din =P bjurholms city ey!

Nu måste jag fortsätta röja upp i röran och klä på mig.
puss
image21

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah okej spännande, du har lite tänka att göra då (var de ska sitta osv) Jag har äntligen bokat tid nu, för Lokes namn alltså, Davids får jag ta senare någon gång.. =)
Alltså eget rum..man väl när barnet är redo för det typ.. alla är ju olika, sedan är det ju bara att du testar dig fram, fungerar det inte får ni väl flytta tillbaka sängen igen =)

2008-01-26 @ 14:57:34
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0