Logiskt

Jag har fått magsjuka. Mådde piss hela kvällen igår, låg och vände och vred mig på soffan med magont och illamående. Kändes bättre efter jag fått spy iaf. Vaknade imorse och tänkte -yes! Nu är det över.. men vad jag misstog mig. Det värker i magen. Kan inte äta något. Har druckit lite vatten, jag är utsvulten för magen är såå smal. Tänk om den kunde stanna sådär. Jag är inte en person som kan få ätstörningar, så don't worry. Jag älskar mat för mycket. Sen blir jag skit sur om jag inte får äta. Går knappt att va i samma rum som mig då.
Söndag.. jag får damp av att ligga inne hela helgen. Men jag antar att så blir fallet. Har sett 100 filmer känns det som.  Nu kommer M hem. Undra om jag kan gå på prommis eller nåt iaf.

puss

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0