Morgonstund har guld i mun

Emilia vaknade klockan 07.00 va trött som bara den men jag är fortfarande vaken. Angående rubriken så stämmer det verkligen. Jag älskar att va uppe tidigt även fast jag är en kvällsmänniska. Idag ska jag vara effektiv. Emilia har sin morgon sovstund nu, så jag ska passa på att syselsätta mig med diverse hushållsarbete. Blir inge jobb idag.. jag vill vara hemma med min prinsessa.

Btw. "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" vilken jävla skitlåt alltså!

Har bestämt att jag inte ska vara arg på nån i bloggen. Men det är svårt =P  Nu är helgen över och en hel vecka till nästa, de går fort?  Måste renskriva klart mitt pa, och lämna in till rektor lennart men jag är seg. Snart så.

Mange Schmidt va på O'learys nån gång i höst när jag var där och jag kände inte ens igen honom haha.. man har koll alltså!


Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, du har inte en aning..
Petter - Logiskt (ft. Säkert)
Näeee nu ska jag byta från en julröd K-G Johansson Åkeri tröja till något seriösare.
Puss

image12
Mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh så synd att du missade herr Schmidt "fan morsan bor i hallunda, kanske borde göra något annorlunda" - att han ens får skriva rim! Elias kan göra det lika bra tror jag, vet inte var musiken är på väg.. (hör du att jag blivit 47 år gammal?)
Jaa det är verkligen skönt att stiga upp tidigt, man hinner ju med så mycket mer =)

2008-01-21 @ 16:27:17
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0