mysiga kvällar

Det har verkligen vart mysiga kvällar nu på slutet. Igår va de skumbad med levande ljus. Ikväll ska de däremot bli en tidig kväll.. va hel sprängd imorse. Gjorde iaf prov i personlig försäljning som jag fick MVG på, har fått de på båda proven.. kanske får ja de i betyg oxå.. för nu är jag klar :D ska bara lämna in projektarbetet, no more school på lääng!
Emilia är här nedanför å leker... är mycke som hon inte får röra så jag sitter mest och säger neeej! inte röra. Ska ner till M och äta middag snart, lasange.. gött rester från igår.  Sen ska vi på bibblan.

Har satt upp nya gardiner idag, nu är julen bortplockad. Kul att ta fram och skönt att plocka bort.
Nu måste jag greja lite.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till toppbetyg min älskade vän! :)

2008-01-09 @ 13:14:45
URL: http://idagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0