Skön fredagkväll

Känns skönt att det är helg nu. Har jobbat mellan 10.30-16.15 på samma ställe som igår, och Lina -ja det är där Marcus jobbar =P Har bakat smörgåstårta ikväll, gick bättre än förväntat få hoppas resultatet smakar bra också. Det återstår att se imorgon. Fredagkväll och jag har druckti ett glas vin med gott samvete. Trodde de skulle bli ostbricka ikväll men vi är så trötta och M har besök. Ska dammsuga igen, vars jag än är  i lägenheten så kliver jag på ett smörgåsrån som krossas under min tyngd, sen är det smulor överallt.. framförallt köket. Men det gör ingenting, lillan måste ju få knapra kex =)

Hoppas M gillar presenten jag köpt, jag skulle iaf uppskatta den. Nu ska jag komma på en passande rubrik och sen ta tag i dammsugningen, tur den är tyst.. vill inte väcka sessan som sussar så sött.

Förresten är förkylningen här på riktigt, rinnsnuva och nysningar.. som alltid, imorrn kommer kulmen med kliande ögon och värre rinnsnuva. Hoppas jag bli piggare. Inge kul att va trött, nu är det ju helg också.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0