Tisdag

Det blev ung mammaträff med Emma & Jesper idag, va jätte trevligt och ungarna lekte och skrattade. Kul att Emilia har någon jämnårig lekkamrat. Hon tycker det är så roligt med mycke folk och framförallt barn. Hon va tröttis ikväll, somnade klockan 19.00 vi har delat på en festpizza 1 framför Grabben i graven brevid. Hatar när jag inte orkar laga mat, mina planer med att va fit till beach 2008 lär väl gå i stöpet om jag förtsätter såhär. Nej, nu ska det bli ändring (som jag sagt såå många ggr) Har nästan bestämt mig för att sluta snusa. Men då är det ju ett litet problem, min godis konsumtion kommer öka märkbart. Tricky! Kan någon ge mig självdiciplin tack?

Okej, Sara & Olle, jag ska sluta med tråkiga listor och koncentrera mig på mina vackra bruna ögon istället. haha!

Nu är det städ i Emilias blivande rum som numera kallas rat rummet. Jag är så orkeslös.. vet inte hur jag ska få tillbaka orken. Tips?
Funderar på att klippa och färga håret snart.. eller kanske är bättre att göra det i vår.

Nuu ska jag sluta egga dator, tror att jag ska jobba 8 timmar imorrn, lite långtråkigt att städa, tvätta och polera bilar.. men ett jobb är ett jobb!

image15
22/1-08 Mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm ja det kanske var du som gjorde det.. ska genast skriva ned det också! :)

Nu måste jag verkligen komma och hälsa på, pluggar ju nu, så jag kommer fara till pappa vissa helger, har inte varit där mycket alls senaste tiden!
Jag hör av mig när det blir aktuellt!

2008-01-23 @ 15:40:04
URL: http://malinjs.blogg.se
Postat av: Emma

Det var mkt trevligt igår. Tycker vi satsar in oss på någon aktivitet nästa vecka också. Kan du skicka numret till rektorn på dagis?

2008-01-23 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0