Trött

Klockan är inte ens 21 och jag känner att sängen är nära. Jag har jobbat 3 timmar idag, på Bjurholms Bilkompani. Tvättade och polerade bilar. Kul att göra något och såklart kirret i kassan. Även om de inte blir alltför många slantar. Förkylningen känns närmare att bryta ut idag än igår, jagt gissar på att kulmen kommer på lördag. Middag åt vi hos mor&far, fisk och potatis.. hann äta i mig några muffins också. Onödigt jag vet men de va så gott!
Lite tv vill jag hinna med innan sängen, så nu ska jag kila.

puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det? är det där Marcus jobbar eller? haha jag och Bjurholm... fick höra talas om plastfabriken första gången förra året =P

2008-01-11 @ 17:40:53
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0