why don't you like me

Jag kan lätt säga att 2007 har varit det mest händelserika år jag någonsin haft tror jag. Jag är dock ledsen att jag sårat människor omkring mig.
Nu sitter jag på bäverstigen med en förkylning som jag känner kommer krypande. Är trött i hela kroppen och halsen värker en aning. Kul! Emilia har endast sovit 1 timme på hela dagen så hon somnade snabbt klockan 19. Ska lägga mig i soffan och bara softa, kanske äta lite fingers.. jag är farlig på dom, äter jag en måste jag nästan äta hela paketet. Kan iaf dricka en loka citron. Jag känner att jag börjar öka i vikt, de känns som i kroppen. Får inte bli förslappad nu igen.. Jag som blivt så smal =P måste bara få bort allt löst.

Jag längtar till helgen, vet inte varför för jag är ju ledig jämt. Men då är Marcus ledig och då kan man va vaken till klockan 23 utan att känna stressen på att hinna få sina 8 timmars sömn.

Nu ska jag plocka undan lite. Jag är less på att vara pedant!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0