1 av 4

Av mina älsklingsbloggar har uppdaterat, äre bara jag som har lite göra eller? Förmodligen festar alla för fullt, jag är dyngtrött. Höll på somna hos bosse. Blev inget vinglas för mig.. har noll sug och skulle förmodligen redan sova nu då. Jag kollar lite apa, familjeliv och så. Är solo hemma och lill hjärtat sover. Jag ska också sova för imorrn blire ingen sovmorgon. Ska ju på marknad vilket är lite blandade känslor.. känns roligt att göra något och roligt sällskap samtidigt som jag vet att det kommer va trångt och jävligt, Emilia kommer vilja gå själv och det går ju inte så snabb som hon är, marknaden här i bjur gick ju bra men den är ju så liten i jämförelse me åsele. Well, hoppas på uppehåll annars är det ju en pain.
Har problem med att få åt knappen på mina jeans, magen är som en ballong = att jag har gått upp i vikt och jag vet varför.. JO allt goo fika på jobbet och alla chokladkakor som dämpar min rastlöshet en ensam kväll framför datorn. Måste bli ändring på det, det tog på att gå uppför låång backen idag, men hälften berodde på att jag faktiskt va utslut efter en hel dag på jobbet och inte så många timmars sömn denna vecka. Jag måste skärpa mig, jag ser så sleeten ut att det inte är sant..!

Kom på en annan sak idag, jag har alltid matfläckar på kläderna.. jag märker det inte och hänger in dom i garderoben igen och jag kan berätta att det är inte Emilia som kladdar ner mig utan det är jag själv, är bland de fumligaste människorna jag känner, en riktig sölgris. Jag spiller ut allt och ofta på mig själv.

Nu fick ja mess av antis, hon och simpan ska komma förbi =) lovely!
hejdaa kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0