Blev en bra dag ändå

Solen tittade fram och graderna höjdes en aning. Så efter lunch (som Emilia inte ville äta) gick vi ut på prommis. Hade stämt träff me Evelina på jonte's för en mjukglass som förövrigt hann smälta innan jag hann ut och sätta mig på bänken. Där satt vi i flera timmar. Richard & Nina kom förbi och pratade en stund också. Sen handla jag och gick hem för att göra middag (som Emilia heller inte ville äta) Om hon inte har sovit så har hon vart grinig. Hon ville till och med till sängen nu efter vällingen, annars bruka hon inte direkt gå dit självmant. Lilla hjärtat vad är det för fel? Blir så orolig. Nu håller jag på städa, lägenheten är en mess och jag försöker städa undan men imorrn äre samma visa igen. Jag slumrade till på soffan för en stund sedan, det var skönt men såklart väcktes jag av de som inte ville jag skulle sova. Back to work imorrn igen.. jobbar kväll så det känns som att chansen finns att jag får sova lite längre än idag. Nu ska jag återgå till städningen.
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0