chokladkakan kom kl.00.30

Då låg jag och sov, men såklart vaknade jag och mumsade i mig halva (100g) Har tryckt i mig den andra halvan nu på morgonen. Har lite ont i magen nu. Sitter halvnaken och känner att det känns drygt att klä på mig. Har ringt på vc och Emilia ska få fara dit på tors och träffa distrikts sköterskan, hade hoppats hon skulle få träffa dr. peter han ä ju bäst! Slö är hon idag med, hoppas hon är mer matfrisk. Jag börjar jobba kl. 14.00. så Emilia får vara med farmor och faster. Jag skulle egentligen kanske vara hemma med sjukt barn. Men det handlar ju om 2,5 timmar innan älskling kommer hem.
Emilia är så mysig då hon vill kramas hela tiden. Men helst av allt vill jag att hon ska vi pigg och ha ork att leka. Jag känner mig så maktlös. Nu ligger hon i soffan och ser på playhouse disney. Jag ska klä på mig. Sen är det dags för lunch.
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0